شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366

ساخت وبلاگ

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 واردات و ترخیص تلسکوپ 

 

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای دفاتر متعدد در ایران و چین می باشد .این مجموعه به صورت گسترده و در حجم بالا اقدام به واردات کالاهای مختلف از چین نموده است.همچنین واردات و ترخیص انواع تجهیزات رصد و تلسکوپ از چین بخشی از توانمندی مجموعه ی ما می باشد.

تیم بازرگانی فیروزه آماده ی همکاری با شما عزیزان در تمامی مراحل مشاوره ی قبل از خرید ،خرید خارجی ،واردات ،امور گمرکی و ترخیص و… می باشد.در صورتیکه قصد سرمایه گزاری بر روی تجهیزات رصد و تلسکوپ را دارید با مجموعه ی ما در ارتباط باشید.

 

 

واردات تلسکوپ

 

تلسکوپ های شکستی آپوکروماتیک قیمت بالاتری دارند . این نوع از تلسکوپ‌ها که دارای تصحیح‌کننده‌های رنگی هستند، کیفیت تصاویر تولید شده را افزایش داده اند. تلسکوپ های شکستی برای رصد سیارات و ستارگان دوتایی مناسب هستند، در حالی که تلسکوپ‌های بازتابی که قیمت‌هایی مناسب تر دارند، دارای دهانه بزرگ‌تری هستند و برای رصد اجرام عمقی مناسب ترند.

اما نکته‌ای که مهم به نظر می‌رسد و نباید از آن غفلت کرد، سهولت حمل و نقل و به عبارتی اندازه‌ تلسکوپ است. بیشتر تلسکوپ ها شکستی (آکروماتیک و آپوکروماتیک) دارای این مزیت هستند. در مقابل تلسکوپ‌های بازتابی از اندازه‌ی بزرگتری برخوردار هستند که حمل و نقل آنها را دشوارتر می‌کند.

تیم بازرگانی فیروزه آماده ی همکاری با شما عزیزان در تمامی مراحل مشاوره ی قبل از خرید ،خرید خارجی ،واردات ،امور گمرکی و ترخیص و… می باشد.در صورتیکه قصد سرمایه گزاری بر روی تجهیزات رصد و تلسکوپ را دارید با مجموعه ی ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : واردات و ترخیص تلسکوپ و تجهیزات رصد از چین توسط مجموعه بازرگانی فیروزه,واردات تلسکوپ از چین, واردات تجهیزات رصد از چین, ترخیص تلسکوپ از گمرک, ترخیص کار تلسکوپ و دوربین, نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 4296 تاريخ : دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت: 20:17

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید کیف و چمدان از بازار عمده فروشی ایوو

 

چمدان های برزنتی امروزه معمولی ترین نوع چمدان هستند امتیاز ویژه ای که وزن کم آنهاست را یدک می کشند ولی فراموش نکنید اگر مقصد شما منطقه ای بارانی و مرطوب است هرگز از این نوع چمدان استفاده نکنید چون با بوی بد آن نمی توانید کنار بیایید. هرچند لوازم و لباس های شما داخل آن چمدان ها خیس نمی شود ولی رطوبت نفوذ کرده داخل آن باعث بوی نامطبوعی در لباس ها و وسایل شما خواهد شدچمدانی که امروز از آن برای سفرهای خودمان استفاده می کنیم معمولا از الیاف مصنوعی و البته گاهی هم از برخی فلزات ساخته شده اند اما نمی توان فراموش کرد که چرم هنوز هم در ساخت این وسیله نقش بسزایی داشته و مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی چمدان های امروزی را می توان به 4 گروه برزنتی، چرمی، فلزی وکیف های دستی سبک سامسونت تقسیم بندی کرد 

 

 

واردات چمدان

 

 

بازار فوتین در ایوو مرکز خرید مناسبی برای خرید انواع کیف و چمدان است . این بازار از تنوع  کیفیتی و قیمتی زیادی برخوردار است.

کالاهای با کیفیت خیلی بالا و به عبارتی درجه یک را میتوانید در منطقه ی F در شهر فوتین بیابید.در این منطقه اجناس با سرعت بیشتری به روز می شوند و مدل های جدید هرهفته در این بازار در معرض دید عموم قرار میگیرد.و تقریبا هر سه ماه اکثر نمونه ها تغییر میکند.

واردات و ترخیص انواع کیف و چمدان از چین ،یافتن کالاهای مورد نظر بازرگانان عزیز از جهت کیفیت، قیمت و… خرید،انجام کلیه امور حمل و نقل،انبارداری،ترخیص ، کلیه امور گمرکی و… بخشی از توانمندیهای شرکت بازرگانی فیروزه در امور بازرگانی می باشد.

در صورت تمایل داشتن به حضور در بازار چین و سفر به شهرهای چین، امکان همراهی کردن مترجم چینی و انگلیسی زبان در طول سفر و خرید از بازار چین وچود دارد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب

شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366...
ما را در سایت شرکت بازرگانی فیروزه Firoozetrading 09129374366 دنبال می کنید

برچسب : واردات چمدان, واردات چمدان از چین, واردات کیف و چمدان از ایوو, بازرگانی فیروزه, ترخیص کار گمرک, ترخیص کیف و چمدان از گمرک, , نویسنده : روابط عمومی بازرگانی فیروزه firoozetrading بازدید : 178 تاريخ : يکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت: 23:45